Innowacyjność rozwiązań

Zastosowane mechanizmy pozwalają uzyskać dostęp do informacji dotychczas nieosiągalnych. Nie musisz być w siedzibie firmy, aby je wykorzystać. Program można uruchomić z dowolnego komputera z dostępem do internetu.

Jako podstawę do gromadzenia danych wykorzystaliśmy bazy SQL, wraz z ich potężnym mechanizmem zapytań. Przykładowo przy tworzeniu analizy "Sprzedaż w rejonie z podziałem na klientów oraz miesiące sprzedaży", wykorzystując sporządzone w programie faktury, zdefiniowaną rejonizację klientów i obroty na poszczególnych grupach towarowych, możliwe jest odniesienie się do wielkości sprzedaży poszczególnych grup towarowych odniesionych do poszczególnych okresów sprawozdawczych dla wybranego rejonu czy handlowca.

Program umożliwia wykonanie praktycznie każdego, opartego na zebranych danych, zestawienia (analizy).

Zestawienie pojawi się w aplikacji po zgłoszeniu zapotrzebowania na takie zestawienie bez konieczności aktualizacji programu. Zapisanie rozwiązania problemu w bazie, daje możliwość sporządzania dowolnej ilości zestawień na potrzeby poszczególnych działów firmy i indywidualnych użytkowników. Dostęp do zestawień ogranicza przydzielony przez kierownictwo priorytet użytkownika.